Cookie-instellingen

Deze website gebruikt Cookies.

Meer informatie over het gebruik van cookies en gegevensverwerking vindt u onder onze cookie- en privacy-policy .

U kunt hieronder uw cookie-instellingen kiezen en accepteren:


Bewezen frontoffice-oplossing
voor professionals en inwoners

Wizter is de softwareoplossing voor regievoering, Wmo en Jeugdzorg. De 'voorkant' van Wizter is een bewezen frontoffice-oplossing die voorziet in integrale en gebruiksvriendelijke ondersteuning voor professionals én inwoners.

jeugdzorg2

Flexibel en gebruiksvriendelijk

Wizter bestaat uit een flexibele, gebruiksvriendelijke frontoffice-oplossing, die integrale dienstverlening (één gezin, één plan, één regisseur) dicht bij de burger mogelijk maakt. Deze oplossing is volledig webbased en kunt u uitstekend als mobiele toepassing inzetten. Uw professionals kunnen door slimme real-time koppelingen 24/7 bij accurate en actuele cliëntgegevens. Daarnaast kunt u in Wizter de cliënt zelf de regie laten voeren over zijn eigen dossier.

shutterstock_1185179251


Enkele voordelen uitgelicht:

  • Eigen regie
    inwoner

    Wizter biedt niet alleen ondersteuning aan de professional, maar ook aan de inwoner. Zo heeft de inwoner altijd en direct toegang tot zijn eigen persoonlijke dossier en gegevens. Ook kan de burger diverse zaken online regelen en wordt toegang geboden tot eHealth-toepassingen en online hulpmiddelen die offline bijdragen. Het burgerportaal is inmiddels bij meerdere gemeenten in gebruik en wordt samen met deze klanten op basis van praktijkervaringen verder doorontwikkeld.

  • Integrale samenwerking

    Met Wizter kunt u digitaal externe partijen betrekken bij de ondersteuning van een cliënt. Zo is het mogelijk om specifieke informatie digitaal beschikbaar te stellen aan ketenpartners. Met onder meer geïntegreerde koppelingen met VIR en CORV en een uitgebreid samenwerkingsportaal bieden we u uitgebreide, eenvoudige samenwerking met al uw ketenpartners. Samenwerking vanuit één dossier, met één doel: beste zorg voor de burger. 

  • Toegang tot het cliëntendossier

    Wizter ondersteunt gemeenten op een gebruiksvriendelijke manier met casemanagement. Tijdens elke fase in het proces, van aanmelding tot uitstroom, wordt de gebruiker voorzien van de juiste informatie en digitale ondersteuning om hulpverlening rondom een inwoner te organiseren.

  • Laagdrempelig en gebruiksvriendelijk

    Wizter is laagdrempelig en gebruiksvriendelijk. Geen administratieve last, maar juist een hulpmiddel voor zowel de professional als de cliënt. Bij de (door)ontwikkeling hebben wij altijd een sterke focus gehad op het aanbrengen van flexibiliteit in inrichtingskeuzes. Processen, formulieren en schermen zodanig inrichten dat deze naadloos aansluiten op de specifieke werkwijze van uw gemeente; met Wizter kan dit!

Samen verbinden in het Sociaal Domein.


Wij helpen u graag.

Neem contact op met Wizter

085 902 4000